Zielony Koktajl

/
10 Comments

Jej kubki smakowe były w siódmym niebie, gdy zaserwowałam jej ten zielony koktajl na śniadanie. Była bardzo zaskoczona smakiem oraz kremową konsystencją tego boskiego napoju....

Mrówa! Mam nadzieję, że teraz wyczyścisz swój blender z kurzu i zastąpisz swój poranny mleczny jogurt tą świeżą i zdrową przekąska. Przepis specjalnie dla ciebie:
• małe awokado
• 1 gruszka lub jabłko
• 1 pomarańcz
• 1 łodyga seleru naciowego
• duży liść jarmużu
Wymyj wszystko i pokrój w niewielką kostkę. Zblenduj. Dodaj wody jeśli potrzeba. Ja osobiście uwielbiam gęsto.

PS. Jarmuż, można zastąpić garścią szpinaku lub sałaty. Przyznaję się, że dopiero tej zimy zasmakowałam jarmużu po raz pierwszy. Co za odkrycie!



Tu też jest pysznie :)

10 komentarzy:

  1. Wygląda zabójczo pięknie!
    Cieszę się, że się przyłączyłaś do akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielono mi ;}
    I również smakuje zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to piękne! Nie nazwałabym tego posiłkiem samym w sobie, ale nawet mięsożerca się chyba skusi dorzucić coś tak pięknego do swojej dziennej porcji białka. Jeszcze jedna rzecz, którą mogę zrobić z moim ukochanym awokado. Z jarmużem będzie kłopot, ale coś się wymyśli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20.3.10

    U ciebie jak zawsze NIESPOZYTA ilość energii na nowe projekty! Chyba coś takiego u was jadlam ostatnio?? Pozdrawiam, powodzenia!
    Mahay

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone to na pewno bylo, ale inna mikstura :)
    Pozdrowka!
    WT

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju....narobilas mi takiego smaka, ze jutro rano biegne do warzywniaka po składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielone smoothies są najsmaczniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.9.10

    jest przepyszne a jarmuż szczególnie bogaty we wszelkie minerały w tym w znacznym stopniu w wapń.Ja poprosiłam znajomego właściciela warzywniaka,żeby mi przywoził z giełdy.I to zadziałało,pomomo,że mieszkam w malutkiej mieścince

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy24.10.11

    Hi, I love the green-smoothie photo and would like to use it for a book. Could you please contact me? Thank you + kind regards, Kurt
    mail@kurtliebig.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16.1.12

    najlepsze smoothie jakie kiedykolwiek pilam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.