Surowa Zupa Pomidorowa

/
7 Comments
Czas: 5 minut
Porcji: 2



Gdy pierwszy raz usłyszałam o surowej zupie, nie mogłam uwierzyć, że ludzie jedzą takie rzeczy. Nic więc dziwnego, że nie smakowała mi, gdy pierwszy raz przyrządziłam ją sobie. Ale, gdy nastały upalne dni, coś się zmieniło i moje ciało zapragnęło tego smaku, a być może odżywczych dobroci zawartych w tej zupie. Okazuje się również, że ta zdrowa i pyszna surowa zupa pomidorowa doskonale chłodzi moją rozgrzaną duszę w te letnie upalne dni. Poniższe składniki wymieszaj w blenderze i gotowe - nic prostszego.

• 3 średnie pomidory
• pół czerwonej papryki
• 2 łodygi selera naciowego
• 1 ząbek czosnku
• 10 listków świeżej bazylii
• pieprz, sól do smaku


Tu też jest pysznie :)

7 komentarzy:

  1. Moja też..

    Woow... jak tu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dania!
    Zapraszam na mój blog na nowy adres
    lubie.gotowac.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna zupka, jednak jak dla mnie odrobinkę zbyt ostra, użyje pół czosnku i będzie dla mnie idealna (właśnie wszamałam taką strikte wg Twojego przepisu) :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wild Tofu26.7.10

    Ja przyznam, że lubię taką czosnkową. Robale przynajmniej wszystkie wybija :)

    Pozdrawiam wszystkich i dzięki za komentarze !

    WT

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ukochana pomidorowa! Z czosnkiem koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na taką surową pyszność!

    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.