Tofu twarożek

/
1 Comments


Zakupiłam ogórki kiszone, przymierzając się do wyprodukowania własnego tofu. Jedank jak dotąd zabrakło mi weny... Po drodze jednak natrafiłam na przepis, który zainspirował mnie do zrobienia tegoż oto twarożka. Po prostu pycha!
 
• opakowanie tofu naturalnego (180g)
• ogórek kiszony
• mały ząbek czosnku
• szczypiorek
• sól, pieprz
• 2 łyżki oliwy
• 5 łyżek soku z ogórków kiszonych

Blendujemy wszystko (prócz szczypiorku) na gładką masę. Doprawiamy po swojemu. Dodajemy zieleninę i ot cała filozofia :)




Tu też jest pysznie :)

1 komentarz:

  1. Witaj :) Rzadko tu komentuję (chyba dzisiaj pierwszy raz), ale za to dosyć często zaglądam. Chciałabym Cię nominować do blogowej zabawy. Zajrzyj proszę do mnie : https://vegagaw.blogspot.com tam są zasady i pytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.